Subject: Küsimus seoses Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrusega (EL) 2017/745
From: "Ireen Tarto" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 31 Jan 2024 16:12:59 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Pöördun Teie poole seoses Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus (EL) 
2017/745, 5. aprill 2017, milles käsitletakse meditsiiniseadmeid, millega 
muudetakse direktiivi 2001/83/EÜ, määrust (EÜ) nr 178/2002 ja määrust (EÜ) 
nr 1223/2009 ning millega tunnistatakse kehtetuks nõukogu direktiivid 
90/385/EMÜ ja 93/42/EMÜ.

Terviseameti kodulehelt (Määruste rakendamine | Terviseamet 
<https://www.terviseamet.ee/et/meditsiini-seadmed/meditsiiniseadmete-regulatsioonid/maaruste-rakendamine> 
 ) leidsin informatsiooni Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrus (EL) 2017/745 
rakendamise kohta. Määruse artikkel 111 sätestab, et tasude kehtestamise 
korra. Artikli kohaselt ei piira määrus liikmesriikide võimalust kehtestada 
käesolevas määruses sätestatud tegevuste eest tasu, tingimusel et tasude 
suuruse määramine on läbipaistev ja toimub kulude katmise põhimõttel. 
Liikmesriigid teatavad komisjonile ja teistele liikmesriikidele tasude 
struktuuri ja suuruse vähemalt kolm kuud enne nende kehtestamist. Tasude 
struktuur ja suurus tehakse taotluse korral avalikkusele kättesaadavaks.

Kas oskate mulle jagada informatsiooni selle koha, kas artikkel 111 on 
võetus Eesti õigusesse kuidagi üle ehk kas üksused, kelle suhtes 
kohaldatakse MDR-i, maksavad MDR-is sätestatud tegevuste eest tasu?

Lugupidamisega

Ireen TartoJurist

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

E‑post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

 <tel:+372%20604%200072> +372 604 0072

 <https://www.koda.ee/en/>

www.koda.ee   www.ettevotluskonkurss.ee   www.estonianexport.ee 
www.enterprise‑europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>

 <https://www.linkedin.com/company/ecci/>

 <http://www.enterprise-europe.ee/>

 <https://een.ec.europa.eu/>